Samen de leadopvolging beter maken!

Samen de leadopvolging

beter maken!


In onze samenwerking streven wij ernaar om de leadopvolging elke dag een stuk beter te maken. We willen immers het beste klantcontactcentrum van Nederland worden. Om dit te kunnen verwezenlijken, zullen we verschillende cursussen op deze plek plaatsen zodat we elkaar kunnen helpen en vooral van elkaar kunnen leren.

De cursussen: hoe werkt het?


Via deze weg nemen we jullie mee bij CARMEN Automotive BDC. Zo geven we antwoord op de volgende vragen: Wie werken er? Met welke systemen werken we? Wat verwachten we van jullie? De cursussen worden aangeboden in de vorm van een video en zijn hieronder te beluisteren. Zo kunnen we samen de leadopvolging beter maken!


Beter worden in leadopvolging
Beter worden in leadopvolging

Beter worden in leadopvolging is natuurlijk heel belangrijk. Het opnemen van een telefoontje, en dus het opvolgen van je leads kunnen je omzet maken of breken. Daarom moeten we ervoor zorgen dat we elke dag beter worden in leadopvolging zodat we het beste klantcontactcentrum van Nederland worden/blijven!

Direct Connect
Direct Connect

Direct Connect is de dialer van CARMEN. Dit wil zeggen dat dit een platform is waarin alle telefoontjes die jullie behandelen, verwerkt worden. Dit is een zeer belangrijk aspect op het gebied van leadopvolging. Omdat je hier als agent de status en alle resultaten die telefonisch worden gegenereerd, in het systeem boekt, wordt het inzichtelijk voor de autodealers/bedrijven wat de status en de resultaten van de leads is. Kortom, door dit systeem worden alle gepleegde gesprekken en de status/resultaten hiervan inzichtelijk voor de dealers/andere bedrijven en weten zij wat ze met deze leads moeten.

Tips & tricks op maat
Calldrip

Calldrip is een hulpmiddel waarmee verkopers binnen één minuut in contact komt met klanten die een online aanvraag doen. Dat heeft verschillende voordelen. Potentiële klanten zijn verrast door de snelle opvolging. En als klantcontactcentrum is het dus belangrijk om deze telefonische leads op de juiste manier op te volgen.